2011. november 25., péntek

Peg Perego komplett babakocsi kék - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó egy Peg Perego babkocsi, classic vázzal, mózessel, kék szinben  nekem elöbb a lányom majd a fiam használta így kisfiúnak és kislánynak is tökéletes választás. szerintem jelenleg a legtágasabb mózes, amit kapni lehet, a kisfiam 8 hós koráig kényelmesen tudott aludni benne. merev vázas a mózes.
az alján nagy a hely, könnyen lehet vele vásárolni is. nagy kerekei vannak, ezért göröngyös utakon is nagyon jól használható.
Sok kilométert futott de ez a kocsi akkor is mercédes kategoria és nem trabant. Biztos nem fogsz benne csalódni jobb mint egy lengyel vagy tescos új ebben biztos vagyok. A gyerekülés ajándék  hozzá mert ezt én is úgy kaptam ez használtabb de a kocsi nem foltos ragacsos sehol, minden ami a képeken van az tartozik hozzá . A futár házhoz viszi 2500ft körül. Eddi ga lakásba volt nem pincébe illetve garázsba. Állatször mentes és nem dohályzó háztartás vagyunk. A felsörészt a nap megszívta de nem vészes, a sportkocsi részen karmolásik vannak a fiamnak ez volt a hobbija de törés szakadás sehol nincs a mózes illetve a sportkocsi részeken.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-03 12:44
. Peg Perego komplett babakocsi kék - Jelenlegi ára: 1 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése